2013. május 23., csütörtök

Wanderlust tag - Csakis utazásimádóknak :)

Oké oké, természetesen nem csak azoknak szól ez a poszt, akik annyira imádnak utazni, mint én. Éppen a youtubon böngésztem (mert ugyebár értelmesebben nem is tölthetném el a szabadidőm...), amikor megláttam ezt a tag videót, és azonnal éreztem, hogy ennek bizony meg kell csinálnom a poszt változatát.:) Az eredeti videót ide kattintva nézhetitek meg. 8 kérdés van összesen, kezdjünk is neki.;)

1. Melyik a legbecsesebb útlevél pecséted?
Sajnos egy darab pecsét sincs az új útlevelemben. Bár a régiben sem volt túl sok, pedig mindig izgatottam várom, hogy kapjak egyet...Ezek mindig valahogy olyan kis mini trófeának számítanak valahogy. Vagy csak én vagyok ilyen kis zakkant?:D Tavaly reméltem, hogy legalább majd Kanadában odabiggyesztenek valamit, de semmi.Úgyhogy ennél a pontnál sajnos kicsit kisiklott a dolog.:D A legemlékezetesebb utam egyébként Kanada volt, még akkor is, ha sajnos nagyon kis csekély időt tölthettem el ott. Hát, talán egy nap még egyszer lesz lehetőségem visszamenni.:)

Montreal felett :)


2. Tudod fejből az útlevél számod?
Nem. Ciki vagy nem,de én még a személyim számát sem tudom. Egyszerűen borzasztó vagyok, ha számokról van szó (ez megmagyarázza a matekkal való katasztrofális viszonyom...). Az útlevelemet kb. évente egyszer használom, vagy annyiszor sem, tehát szegénynek esélye sem volt, hogy megragadjon bennem.

3. Mivel utazol a legszívesebben?
Egyértelműen repülővel. Bár sajnos még nem sokszor volt lehetőségem repülni, de azzal a kevés kis alkalommal is sikerült elvarázsolnia az élménynek minden egyes repülésnél. Imádom, ahogy a felhők között siklik a gép. Valahogy megnyugtat, hogy kinézek az ablakon, és csak a nagy kékséget látom fehér pamacsokkal. És lehet, hogy csak én vagyok így vele, de nekem valahogy minden fel-és leszállásnál olyan vicces érzésem van, hogy kuncognom kell, de persze igyekszem halkan és visszafogottan, hogy azért mégse nézzenek hülyének...:D Utaztam már busszal is hosszabb utakra, először Londonba, majd Velencébe a karneválra, aztán pedig ide Németországba...hm, hát nem éppen a legjobb opció.Egyszer egyszer még bulis, de egy idő után kényelmetlen, elgémberedik minden tagod, nem férsz el... Az autóval utazással nincs bajom igazából, de a repülő gyorsabb, és általában olcsóbban ki is jön már az ember manapság. Alig várom már, hogy repülhessek Londonba.:)

Minden egyes percét imádtam <3


4. Top 3 dolog ami nélkül nem mész utazni?
Hmm, fogós kérdés. A telefonom, a fényképezőgépem és talán a plüsskutyám.:D A telefonom azért fontos, hogy ha esetleg bármi baj történik, vagy eltévednék akkor tudjak segítséget hívni. A fényképezőgépem azért létfontosságú, hogy minden egyes pillanatot megörökíthessek, mert mániákusan fényképezek. Igyekszem azért, hogy egy egy alkalommal az ezer helyett csak 500 képet kattintsak mondjuk el, de nem nagyon sikerül... És a harmadik dolog... ne nevessetek:P Valahogy mindig komfortosabban érzem magam, ha van velem valami otthonról, amihez ténylegesen kötődöm. Ezért mindig velem tart életem legelső játéka, Csipet, a plüsskutyusom:) Megjárta már Kanadát, Londont, Görögországot és még elég sok helyet, nagy világjáró. Egyébként először arra gondoltam, hogy azt mondom ennél a pontnál, hogy bőrönd, de aztán kicsit csalásnak éreztem... :D

Ő lenne az én kis kedvencem :)


5. Hostel vagy hotel? 
Hogy őszinte legyek, hostellel eddig talán életemben csak egyszer volt dolgom, és akkor sem tartózkodtam ott sokáig, ezért itt a hotelre szavaznék. De igazából nem kell nekem semmi puccos szállás, csak legyen tiszta. Például amikor Londonban voltam, akkor átalakított lakókocsikban laktunk és imádtam! Amiket még szeretek, azok az apartmanok. Praktikus és kicsit olyan, mintha otthon lennék a saját kis családiházunkban.

6. Visszatérő látogató vagy, vagy inkább új helyek felé húz a szíved?
Igazából ez elég helyfüggő. Vannak városok vagy országok, amik elsőre belopják magukat a szívembe, ilyen volt például London vagy Corsica. Londonba ugyebár visszatérek most, ráadásul egy évre, és ha lesz lehetőségem, biztos hogy a kis francia szigetre is visszaruccanok még. Viszont természetemből fakadóan elég kis kalandor típus vagyok, és szeretek új helyeket felfedezni

7. Utánanézel az úticélodnak mielőtt mész?
Ha külföldre megyek, akkor biztosan, de ha az országon belül utazok, akkor általában nem, vagy csak nagyon ritkán. Ha őszinte akarok lenni, akkor bevallom, hogy a szomszéd országainkat valamiért nem igazán sorolom a külföld kategóriába, valószínűleg azért, mert Győr annyira a határon fekszik. Szeretek utánajárni a dolgoknak, mert akkor tudom, hogy mi az amit érdemes megnézni, ha egyszer már távolabb utazok, és így egy kicsit legalább művelődöm is, tehát összekötöm a kellemest a hasznossal.

8. Ha holnap utaznál, és a pénz nem számít hova mennél?
Itt három városra sikerült leszűkítenem a kört. Sydney, New York vagy Florida. Ki tudna ezeknek a helyeknek ellenállni? Egyszer egyébként nagyon szeretnék egy nagy körutat tenni Amerikában (pontosítok: USA), mert rengeteg város van ott, amit szeretnék bebarangolni, ilyen például LA vagy Chicago, de Washington-ra sem mondanék nemet.

Hát ennyit terveztem mára, csodaszép napot mindenkinek!
Megtaláltok facebookon is.

remélem

5 megjegyzés:

  1. Thank you for the interesting article and pictures. Hopefully be an inspiration for us all. Greetings from blog visits thus of http://dengandemikian.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ez nagyon tetszik! Nem bánod, ha megcsinálom én is? :)

    VálaszTörlés
  3. Oh thanks, this post will be up soon in English ;)

    Szia, nyugodtan csináld, én is a youtube-ról inspirálódtam. Majd bekukkantok, mindig érdekes olvasni, hogy mások mit gondolnak ugyanarról a témáról;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm :) Egyébként én 2 éve Kanadában kaptam pecsétet, téged visszafordítottak, vagy miért nem kaptál?

    Most publikáltam, ha gondolod írd meg alá a véleményed :)
    http://stockholminmyheart.blogspot.hu/2013/05/wanderlust-tag-mert-imadok-utazni.html

    VálaszTörlés
  5. Oh igen, lehet ez az ok :D Bár így is két napig ott voltam, szóval vicc az egész... Ha gondolod olvass vissza, van róla poszt :) Rendben, meglesem:)

    VálaszTörlés