2013. május 31., péntek

Személyes tag :)

Ma egy újabb taggel készültem nektek, egyrészt mert úgy láttam, hogy ez múltkor is sokaknak tetszett, másrészt pedig mert én is mindig szeretek ilyeneket olvasni. Ez pedig személyes is, így még jobban megismerhettek egy picit.:)

1. Van kedvenc sorozatod?
Ó, van ám! Elég nagy sorozatfüggő vagyok, ezért mindig vannak épp aktuális kedvencek, de a két toplistás örök talán a The Vampire Diaries és a Pretty Little Liars. Most éppen szenvedek egyébként, mert jelenleg mind a kettő sorozat szünetel, ráadásul a Vámpírnaplók októberig. Ajjaj, mi lesz velem addig Ian Somerhalder nélkül??:D De a Pretty Little Liars már nemsokára visszatér (12 nap), úgyhogy juhéé, addig pedig elvegetálok a többi sorozatomon. Ha valamelyiket eddig még nem néztétek, akkor uccu neki, nehogy kihagyjátok! Persze csak a poszt után. ;)

hát ki tudna neki ellenállni? Én biztosan nem...:D

2. Sorolj fel 3 helyet, ahová el akarsz jutni!
Nem egyszerű, de még mindig maradok New Yorknál, Sydney sem maradhat ki, a harmadik pedig legyen mondjuk St. Barts. De imádok utazni, ezért még nagyon sok helyre szeretnék eljutni, remélem lesz rá lehetőségem. Bár nem panaszkodom, az eddigi rövidke kis életem alatt is már elég sok helyre eljutottam, de az utazás nekem olyan, mint másoknak a tetoválás. Ha egyszer elkezded, nem tudod abbahagyni...

3. Melyik a legtávolabbi hely, ahol jártál?
Kanada. Egyszer még ide is szeretnék visszatérni, körülnézni és felfedezni az országot, mert amit láttam belőle az csoda volt. Én Quebec környékén voltam, de szívesen visszamennék Montreálba is, hogy végre ne csak a repteret lássam, vagy esetleg Torontoba vagy Vancouverbe. Hát a tervek megvannak, már csak az anyagi hátteret kell megteremtenem.:D

4. Sportolsz/ sportoltál valamit?
Kisebb koromban 9 évig versenyszerűen táncoltam. Imádtam, mert elég kis izgága voltam, így volt hol levezetni a felesleges energiáimat. Mostanában már kevesebbet mozgok, sajnos hajlamos vagyok ellustulni, de igyekszem magam megint ránevelni a mindennapi kisebb edzésekre.:) (Bár ha jobban belegondolok, a gyerekek is segítenek, mert sokat kell velük futkosni, a hátamon cipelni őket vagy éppen a trambulinban ugrálni...)
mini Szandra :)

Sportszelet a kézben, kisujj kitart....:D


5. Játszol valamilyen hangszeren?
Sajnos nem, pedig nagyon szeretnék megtanulni zongorázni, de az egyetlen dal, amit el tudok játszani, az a Boci boci tarka... ez az, amit szinte mindig tipikusan mindenki tud. Itt a családnak van zongorája, és mindig el kell ezt játszanom a gyerekeknek és mellé énekelni...nagy élmény, de üsse kavics. :D

6. Kedvenc virágod?
Nem vagyok az a nagy virágos típus, ezért kedvenc virágom nem igazán van, de a tulipánok, a rózsák és a kardvirágok tetszenek.

7. Kedvenc szerencseszámod?
A kedvenc számom a 8-as. Igazából nem tudom, miért alakult így, mert semmi különösebb élményem vagy történetem nem főződik hozzá, egyszerűen csak kialakult bennem.:)

8. Szoknya vagy nadrág?
Nadrág. Szeretem a szoknyákat is, pláne ha például bulizni megyünk, de ha valaki bekukkantana a szekrényembe, akkor túlnyomó részt nadrágokat találna benne.

9. Kedvenc parfüm?
A legújabb kedvenc a Burberry Body. Sajnos még nincs a kis készletemben, de mióta kaptam belőle egy mintát, azóta tervezem, hogy megszerzem, mert nagyon tetszik az illat és illik is hozzám. Úgyhogy nemsokára be kell szereznem, addig úgysem nyugszom.:D

10. Van kedvenc márkád?
Kedvenc márkám kifejezetten nincsen, de ha vásárolni indulok, akkor mindig megvan az a pár üzlet, ahova benézek, ilyen például a H&M vagy a Tally Weijl. Egyébként pedig alig várom, hogy Londonba érjek, és betegyem a lábam a Topshopba vagy éppen a Primarkba, esetleg a Bootsba. Ajjaj, szegény pénztárcám...:D

11. Magassarkú vagy lapos?
Régen rengetegszer hordtam magas sarkút, és még mindig szeretem, de a legtöbbször a lapos cipőim kerülnek elő, mivel nyilván 10 centis sarkakon nem lenne épp kényelmes a gyerekek után szaladgálni...

12. Szoktál inni energiaitalt?
Általában nagyon ritkán, ha fel szeretnék ébredni, akkor a kávé vagy a zöld tea után nyúlok, bár a kávé nem igazán hat rám.:D

13. Van tetoválásod?
Nincs, de egy ideje már tervben van egy. Nekem mindig azok a tetoválások tetszenek igazán, amik tényleg jelentéssel bírnak a viselője számára, és én is ilyet szeretnék, csak még a hellyel vannak kisebb dilemmáim. Nem tudok dönteni az ujjam és a csuklóm között. De amint ezt végleg eldöntöm indulok is a szalonba, azt hiszem.

14. Kedvenc napod az évben?
Nincsen kedvenc napom, de az ünnepnapokat szeretem, mindegy, hogy karácsony vagy szülinap.

15. Mi volt a jeled az oviban?
Fenyőfa, de néha karácsonyfának hívtam.:D

16. Kávézol?
Furcsa, mert itthon mostanában kávézom, viszont ha a csajokkal megyünk el valahova, akkor előbb rendelek forró- vagy jegescsokit, mert sokkal finomabb. Bár alapbúól is édesszájú vagyok, tehát ez annyira nem meglepő.


Ha van Frei kávézó a közeletekben próbáljátok ki, isteni ;)


17. Tél vagy nyár?
Mindkettő nem lehet? Télen születtem, ezért szinte már evidens, hogy szeretem...vagy nem?:D És én imádom a hóesést is, amikor kinézek és fehérbe borul a táj. Persze az utána lévő latyakot már kevésbé. A nyarat pedig szeretem, mert gondolatban mindig egybekötöm a szabadsággal, a gyerekkori balatoni élményekkel,
a tengerparttal. És ilyenkor mindig bekúszik az a tipikus nyár illat is, amit nem igazán tudom, hogy lehetne leírni, de azért remélem értitek mire gondolok. Igazából én mindegyik évszakkal úgy vagyok, hogy örülök nekik, szeretem őket, de túl sok ideig egyiket sem bírnám elviselni, ezért örülök a váltásoknak.:)

18. Volt már halálközeli élményed?
Halálközeli még nem, de azt hiszem egyszer láttam egy szellemet... ne nevessetek.:p Igazból este feküdtem az ágyamban, és teljesen olyan volt, mintha egy női alak átsuhant volna a plafonon. Az autók fényei az én szobámba nem jutnak el, pláne nem női alakban, úgyhogy más magyarázatot nem találtam. Mindenesetre annyira megijedtem, hogy bebújtam a takaró alá ( mert ugyebár az az ágyak alatt lakó szörnyektől is megvéd:D), és ott is aludtam el.:)

19. Hány gyereket szeretnél?
Kettőt, esetleg hármat, többel már nem hiszem, hogy boldogulnék. Szeretem a gyerekeket, a sajátjaimat pedig pláne fogom, de valahol azért meg kell húzni a határt.:)

20. Gondolkoztál már rajta, mi legyen a nevük?
Egyenlőre még a gyerekvállalás sem szerepel a terveim között, így aztán a nevük pláne nem.:)


Egyébként magára a kérdésekre Ivett oldalán bukkantam rá. Remélem tetszett nektek, ha gondoljátok töltsétek ki ti is, akár a kommenteknél is olvasóként, mindig jó más válaszait meglesni. Kérés, kérdés esetén pedig megtaláltok a facebookon vagy e-mailben.
Szép napot mindenkinek!=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése