2013. május 6., hétfő

Retro hangulat

Mostanában egyre többet nosztaliázunk a csajokkal (amit én az öregedés jelének veszek:D), és ilyenkor mindig előbukkan egy két jól ismert szám is, a múltból. Nem mondanám, hogy micsoda minőséget képviselt a legtöbb kis tinglitangli dal, de mégis mindenki kívülről fújta őket, és a legtöbb kis mini manó mindig a nappali közepén tombolt rájuk. Legalábbis én biztosan, ezért gondoltam vicces lenne összegyűjteni őket a móka kedvéért egy mini posztban. :)

(Bocsánat a videókért, de a német youtube nem igazán akart közreműködni...)
1. Aqua- Barbie girl
Na ez az abszolút kultikus szám, amit tuti mindenki ismer. Emlékszem rá, hogy mindig teli torokból énekeltem, az akkor még nem is létező hatalmas angoltudásommal. :D De azért nem nagyon zavartattam magam... Szentül meg voltam győződve róla, hogy tudom a szöveget, és riszáltam a kis popsim. Ezerrel ment a kámón Barbi....
Örökzöld :D

2. Mr. President- Coco Jumbo
Ez szintén felejthetetlen, és a mai napig mosolygok, ha meghallom. Egyébként nem tudom miért, de van egy elég fura képzettársításom ezzel a dologgal kapcsolatban. Nekem a Coco Jumbo mindig kicsit valahogy úgy hangzott, mint Hókuszpók, vagy valami egyéb varázslónév, ezért mindig azt képzeltem, hogy erre a számra egy varázsló táncol, akinek lila köppenye van, amin sárga csillagok vannak... Ne kérdezzétek honnan jött.:D Na és persze gondolom mindenkinek megvan a kép, ahogy erre rázzuk ezerrel az ovis farsangon..:D
Az én varázslós számom :D

3. ATC- All around the world
Kislánykorom nagy bulislágere. Akárhányszor meghallom, mindig táncikolhatnékom lesz tőle. Olyan kis bugyuta szám, de mégis imádom.:D
la la la la la la la la :)

4. Atomic Kitten- The is high (Get the feeling)
Ez egy kicsit lassabb szám, de ez is tipikusan az a fajta, amit egyszer meghallasz, és aztán nem megy ki a fejedből. Ezt is rengetegszer énekeltem persze tökéletes angolossággal. :D
I'm gonna be your number one..


5. Las Ketchup- Aserje 
Ez a mini korunk Gangnam style-ja. A szöveget szinte senki nem tudja pontosan elénekelni, de a tánc része az tökéletesen megy. Még ma is el tudnám táncolni, ha az éjszaka közepén keltenének is fel.:D
A híres ketchup song :D

6. Nika- Papa ne félts
Ha kilencvenes évek Magyarország, akkor Nika. Azt hiszem még a Kölyökklubban énekelt mindig, vagy valami hasonló volt a címe.:D Mondjuk több számra nem emlékszem tőle, de ez akkoriban nagyon menőnek számított.:D
Húú de rég volt..:D

7. Kylie Minogue- Love at first sight
Így visszanézve is megrökönyödök azon, hogy mi ez a smink és ez a tánc a klipben. Tényleg ez volt a menő? Jézus isten :D Borzasztó. Erről eszembe jutnak azok a cipők is egyébként, amiknek körülbelül, 10cm vastagságú talpuk volt, és rettentően divatosnak számítottak. Nekem is volt.. ultragáz :D Sőőt, volt belőlük neon színű is. Hm, egy szimpla zöld smink micsoda "gondolat-lavinát" indít el bennem :D
Katt ide a csoda videóért :D

8. Shakira- Whenever, wherever
Oo én hatalmas Shakira fan voltam.:D Bár azt hiszem, itt már általános iskolás voltam, tehát annyira nem voltam csöpp, de azért én ezt a számot is a gyerekkoromhoz kötöm. Erről a számról valahogy mindig a szabadság jut eszembe, nem tudom miért. Még ma is simán táncra perdülök ha ez megszólal, vagy éppenséggel bármelyik Shakira szám, ez a nő valami csoda. :)
Hmm, Shakira már itt is szuper volt :)

9. Safari Duo- All the people in the world
Még mindig teljes extázis ezt hallgatni. Annyira jó feleleveníteni ezeket a régi dallamokat.:D
Sajnos ennél jobb videót nem találtam :/

10. Spice Girls- Wannabe
Egy retro gyűjtemény sem lehet teljes a csajok nélkül. Persze ma már lehet kicsit cikinek számítanak, a hangjuk is hagy némi kívánni valót maga után, de azért szerves részét képezték a fiatal éveinknek, valljuk be. Szerintem mindegyikünk táncolt erre az ovis bulikon, vagy otthon. :D
Hát ez örök :D

11. Backstreet Boys- I want it that way 
A boy bandek aranykorának a korszakából származik ez a gyöngyszem.:D Én mondjuk nem voltam az a típus, akinek csorog a nyála a poszterek előtt, ahhoz még pici voltam, de a számaikat szerettem.
Istenem, még ez a videó...

12. Jennifer Lopez- Jenny from the block
Atya ég ez mekkora sláger volt. Még mindig úgy énekelgetem és táncolok rá, mint akinek elgurult a gyógyszere. Nincs mit tenni, ha meghallom gyermekkorom elveszett slágereit rám tör az elmebaj...:D A másik nagy kedvenc tőle még a Waiting for tonight.
Jenny from the block (zene 0:40-től)

13. Destiny's Child- Survivor 
Oooh, a fiatal Beyonce. Bár azt hiszem itt is már nagyobbacska lehettem, de nálam már ez is a retro kategória. Istenem, most tényleg öregnek érzem magam.:D
Survivor

14. N'Sync- Bye bye bye
Úristen, volt egy idő, amikor még a csapból is ez folyt. Tipikus... szépfiúk énekelnek és mindenki odavan értük. Bár nyálasság ide vagy oda, nekem ez még ma is tetszik.  De Justin frizuráján valahogy nem tudom túltenni magam....:D
Kukkantsátok meg ti is Mr. Timberlake vicces frizkóját ;)

15. Holly Valance- Kiss kiss
A csókos, arab hangzású szám. Azt hiszem így lehetne a legjobban összefoglalni...Újabb hatalmas tartalommal bíró szám, de persze akkoriban nem is ez volt a lényeg. :D
Puszi ;)

16. Britney- Oops I did it again
Természetesen mindenki kedvenc szöszije sem maradhat ki a listából. Szinte bármelyik számát ideírhattam volna, akkoriban mindegyik nagy sláger volt. De a klipben az a piros latexruha na meg a patacipő... te jó ég.:D
Mai szemmel ez annyira vicces

17. Bubblegum- Rád gondolok
Ultraciki, de én szerettem. Sőt most is simán dúdolgatom...:D Régen amikor anyával kocsikáztunk ez bömbölt a rádióban. És a többi hasonló kaliberű remekmű. De tudom, hogy másoknál is, ne is tagadjátok.:P
Lassan folyik a monitoromból a nyál :D

18. Carpe Diem- Álomhajó
Álmodd, hogy vakít a fény, és tombol a nyár e földtekén.....:D Tuti nem én vagyok az egyetlen, aki még mindig kívülről tolja a szöveget. A raprészek... na hát az no comment.:D
Tombol a nyár

19. Arash- Boro boro
Szerintem 10 éves körül lehettem, amikor ez volt a legnagyobb sláger a világon. Na és a szövege... ez elején nem tudom mit mond, de én azóta is azt hallom bele, hogy "hasogat a bordám", és ez többször is elhangzik benne... még valaki, aki ezt érti? Mondjátok, hogy nem vagyok vele egyedül, légyszi. :D
Hasogat a bordám... én akkor is ezt hallom :D

20. Gloria Estefan- Conga
Nálam ez a szám örök, egyszerűen imádom!  A ritmusa, jajj istenem, nem is tudom szavakba önteni mit érzek, amikor ezt hallgatom.:D Inkább csak hallgassátok ti is!
Valami csoda! :)

20+1. Miami Sound Machine- Dr. Beat
Húsznál abba akartam hagyni a listámat, de aztán még beugrott ez a szám. Annyira jó a ritmusa, lehetetlen nem riszálni rá:...D
A bónusz Dr. Beat

Istenem, annyi de annyi számot lehetne még ide berakni, de sosem érne véget a lista.:D Hmm, lehet ebből még lesz egy part 2 poszt is, majd meglátjuk, de rengeteg dal van még a kis tarsolyomban (pl. Bon Jovi, Oasis és társaik). Nektek mi volt a kedvencetek? Csodaszép napot nektek, remélem kicsit feldobtam a hétfőtöket.:)

Ui.: A segítségért köszönet a barátnőmnek Vikinek, aki szívesen kutatott velem a már elveszettnek hitt kis dallamok után. :)

Facebook: https://www.facebook.com/AllYoursBlog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése