2013. május 15., szerda

Repost- Szösszenetek

Sziasztok! Ma ismét hoztam egy au pair témájú bejegyzést még a régi blogról.:) Ezt az 5 hetes hollandiai "munkám" alatt írtam, amikor egy rettentően édes autista kisfiúra vigyáztam.


Gyorsan összeírtam nektek a TOP10 listámat azokról az emlékeimről, amiket mindig a legkellemesebbek között fogok számon tartani.

1. Amikor a kisfiú megengedi, hogy mesenézés közben odahajtsam a buksim a vállára. Ezt általában nem nagyon szereti –ahogyan az ölelést sem- ezért hatalmas öröm, ha hagyja. :)

2. Ha kivan a derekam egy felsőből és ezt az én kis cuki fiúm észreveszi, akkor mindig addig igazgatja, amíg jó nem lesz! Hát nem édes?

3. 5 hetes itt tartózkodásom alatt a következő dolog csupán egyszer fordult elő! Átölelt és még valami puszifélét is kaptam!!! Azt hittem ott menten elolvadok :) (Ez azért is nagy szó, mert életében eddig kb. 5 embernek adott puszit!)

4. Az esti mókák: miután ráadtam a pizsit, mindig játszunk még egy picit. Ilyenkor mindig teljesen jókedvű és hangosan kacag. Ezt imádom!

5. Ő az egyetlen ember, aki mindig örül, ha énekelek! :D Tény, hogy nem vagyok egy Beyoncé, de ő mégis mindig mosolyogva hallgat. :)

6. Képes megenni a reggelim felét akkor is, ha ő is ugyanazt ette pár perccel előtte… De mindig olyan kiskutya szemekkel néz, hogy nincs szívem nem adni belőle. Egyébként ilyenkor mindig a húgom jut eszembe, ő is előszeretettel alkalmazza ezt a módszert. :D

7. Ha egy mesében hóembert lát ő is azonnal épít egyet! Párnákból vagy plédből, valahogy mindig megoldja. Még sapkája és orra is van mindig…:D

kreatív nem? remélem ti is felfedezitek benne a hóembert :)

8. Sosem felejtem el az egyik ebédünket! Sült hús volt hasáb krumplival, ő azonban úgy döntött, hogy nincs kedve húst enni, csak a sült krumpliból fog falatozni. Az anyuka a második adag után nem akart neki többet adni, gondolván, hogy akkor majd talán megeszi a húst. Erre mit csinált ez a kis leleményes? Lazán átnyúlt a tányéromra és ellopta az utolsó pár szál krumplimat! Azt hittük megszakadunk a röhögéstől :D

9. Imádom látni amikor a két tesó együtt játszik! Olyan kis aranyosak, amikor a bátyja megpróbálja átölelni vagy megpuszilni vagy amikor csak egyszerűen játszanak. Ilyenkor látszik mindig, hogy mennyire szereti még akkor is, ha az öccse nem egy „átlagos” kisgyerek.

10.  Az utolsó dolog a listámon pedig a nagyobbik kisfiúval függ össze. Rá nem kell vigyáznom és általában nem is nagyon beszéltünk az utóbbi hetet leszámítva. (Teljesen oda vagyok meg vissza, hogy már hozzám szól annak ellenére, hogy nem nagyon tud angolul.) Na szóval múlt héten a szülők egyik este nem voltak itthon, így rám maradt a feladat, hogy vágjak fel neki egy kis gyümölcsöt míg fürdik. Mikor lejött a konyhába és látta a pulton az epret rám nézett és szinte meghatódva kérdezte, hogy azt neki tettem-e oda. Mikor közöltem, hogy igen hatalmas mosoly terült szét az arcán miközben megköszönte, én pedig ismét olvadás közeli állapotba kerültem:D

+1. ez a mai bónusz: Mivel ma senki nem volt itthon gondoltam feldobok egy arcmaszkot, mi baj lehet belőle? Amikor a kis srácom meglátott hangosan felkacagott… Végülis jobb mintha megrettent volna, de azért ez enyhe kritika volt :D 

na jó, elismerem: irtó hülyén festek :D

Ezen kívül persze még rengeteg szép emlékem van, de azt hiszem ezek azok, amik megérdemlik, hogy a TOP10-be kerüljenek. :)
Szép napot mindenkinek!

Facebook: All Yours Blog









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése