2013. május 27., hétfő

A lejátszási listám // My jams

Mára csupán csak egy kis szösszenettel jelentkezem.:)
So there's something little for today.:)




Én tipikusan azok közé tartozom, akik egy napot sem bírnak ki zene nélkül.
Az ébresztőhangom sem csak egy sima pitty-pitty, mert arra úgysem kelnék fel (bár így is nehézkes....:D), nekem konkrét dallam kell. Most épp Bruno Mars- Locked Out of Heaven-je a befutó.
Szeretem, ha reggeli közben megy a rádió, mert egyszerűen feldobja a napom. Miután a gyerekeket szerencsésen eljuttattam az oviba, hazafele szintén előkerül a kis füles, és még a kemény 5 perces sétám alatt is szól a zene. Mindegy merre megyek, ha nincs velem senki, akkor biztosan ott lapul a táskába az mp4-esem. Emlékszem azokra a szomorú napokra, amikor a kis kütyüm otthon hagytam, vagy egyszerre merült le a telefonommal, én pedig szabályszerűen haldokoltam az alatt az 50 perc alatt, amíg beértem a suliba.:D

I'm that somebody, who can't luve a day without music. My alarm isn't a simple a simple beep beep eitheer, because it wouldn't work. I need some rythm, now it's Bruno Mars- Locked Out of Heaven. I like to listen to the radio while eating my breakfast, because it just makes my day. After I bring the kids to the kindergarten, I reach for my headphones, just to listen to something on my way home, which takes only 5 minutes. It doesn't matter where I go, but when I'm alone, I need something, which I can listen to some music on. I still remember those sad days, when I left my little mp4 at home, or the batteries of it diead at the same time with my phone and I was dying on my way to school. That meant 50 minutes of painful busdrive...:D

Tehát lételemem a zene, és mindig van egy kis aktuális listám, amin olyan számok vannak, amiket naponta akár ötször is képes vagyok meghallgatni, akkor sem unom. Ha ezek közül valamelyiket meghallom, legszívesebben táncra perdülnék. És ha nincs senki a közelben, általában meg is teszem.:D (Felhívnám a figyelmet a bónusz pontokra: Nem csak zsírt égetsz, de boldogsághormont is termelsz, kell ennél több?:D)

So music is one of my passions, and I alwys have a list with my currents jams. I can listen to these like  times a day, and I still don't get bored. Everytime I hear these songs I just want to dance. And when nobody is around, I actually do.:D (Some bonus points: You are not only burning calories, but it generates endorphine, too. Do you need any more reasons?:D)

Ezek után lássuk, mik szerepelnek a repertoáromban jelenleg:
So let's see my current favourites:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése